VÅRA VÄRDERINGAR

GOD ASSISTANS – VÅRT LÖFTE

Vad är då God Assistans? Det ryms mycket i ordet, men om vi ska försöka sammanfatta det hela blir det så här:

1. God Assistans ska vara med OMTANKE.

Borde ju vara självklart. Är inte heller originellt på något sätt. Men det är själva grunden i allt det vi gör. Vi vet hur viktigt det är att få ett bra bemötande. Att bli behandlad med omtanke och respekt. Att inte bli sedd som bara ännu en ”patient” utan att bli sedd som en unik människa.

2. God Assistans ska vara ENKELT.

Personlig Assistans KAN vara krångligt. Vi vill göra det enkelt för dig att bli kund. Om du skulle vilja lämna oss som kund ska det också vara enkelt. Det ska vara enkelt att komma i kontakt med oss. Vi vill undvika att du som kund och arbetsledare ska lägga massa tid på administration. Därför har vi skaffat ett tidrapporteringssystem där du lägger schema, godkänner tidrapporter och skickar in till försäkringskassan – antingen via din dator eller mobil. Enkelt.

3. God Asssistans ska innebära att du som kund får INFLYTANDE och att vi som anordnare har en ÖPPENHET.

Som kund får du välja dina egna assistenter. Du får vara med och planera utförandet av assistansen – hur mycket behöver vi satsa på utbildning av assistenter?  Behöver vi sätta av pengar för en resa? Du är med och bestämmer hur din assistans ser ut.

Vi ser till att du får fullständig inblick i vad ersättningen går till. Varje månad får du en ekonomirapport som visar detta.

I övrigt så tror vi precis som många andra anordnare av assistans på KVALITET, ENGAGERADE och KOMPETENTA ASSISTENTER.

Har ni något ni undrar över är det bara att ni hör av er. Ring eller maila eller varför inte komma förbi på något av våra kontor. 

Kontakta oss för mer information

Namn*:
E-mail*:
Telefon:
Ärende*:

*Obligatoriska fält